Jak se tvoří cena parfému

 Esence parfémů nakupujeme ve stejné firmě jako značkové firmy - ve firmě DROM v Německu. www.drom.com . DROM je jedna z největších a nejlepších společností tohoto druhu na světě,která vznikla v roce 1911.Má sídlo v Mnichově,laboratoře a továrny více než 43 zemích světa,výrobce značkových vonných esencí se 100-letou tradicí a zaujímá 80% světového trhu.Vůně se nedá patentovat,jen značka a proto máme parfémy číslované.Málokdo ví, že VŮNĚ NELZE PATENTOVAT a také to, že výroba vonné esence v porovnání s prodejní cenou jsou asi 2%, tzn. vyrobit vonnou esenci pro parfém, který kupujete za 2000,-Kč stálo zhruba 40,-Kč. To ostatní je pouze obchod!


Jak se tvoří cena parfému ?

  • Běžný Obchod:

Parfumerista, který vonnou esenci vyrobí a DROM tam cena nijak nestoupá. Každá vůně, ale opravdu každá má cenu zhruba 40-60 Kč ta vodička uvnitř. Dále, ale bohužel je vůně daná do krásného flakónku, který má bezva tvar, tady cena vzroste o nějakých 500Kč, dále se na ceně podílí značka parfému, kde jde cena nahoru o nějakých 300-500 Kč, dále se na ceně podílí reklama, která je v televizi, nebo na dalších místech ta stojí pěkné peníze, dále Maloobchod, který je na centrálních místech ve městě apod., který musí platit drahý nájem a také musí mít krásnou výlohu. Výsledek cena parfému je 900 - 3500 Kč.

  • SAY:

 

Pojďme se podívat na naši cestu: parfumerista a DROM a dále to naše firma SAY dává do našich flakónků, které jsou u všech vůní stejné jen s rozdílným číselným označením. Výsledek cena = 230Kč pro zlaté členy, 270Kč pro stříbrné členy a 380Kč pro klienty.

Vůně jsou shodné kvality, s identickými vlastnosti v některých případech i kvalitnější, jelikož 85% vůní na světě jsou parfémované vody, které mají zhruba 3-4x méně vonných esencí než má parfém mít. Správný parfém má mít 16 % a více procent vonných esencí. U firmy SAY má dámský parfém 24% vonných esencí a pánský parfém 20% vonných esencí.